Thursday 14 July 2011

3 Days Preparation Before Pre-Launch...

Courtesy:make-your-own-invitations.com

Salam n Hi to all,

Okay to be honest probably if tolak2 mungkin tak cukup 3 hari masa untuk prepare for the launch.. Hampir nak postpone sebab kebetulan ‘Bersih’ pada minggu tersebut. Camne boleh tersama lak..??!

Mula2 kami send invitation on Facebook, book cafĂ©, then list out all the things to buy, pastu hari Jumaat beli barang2…  

Jom tengok apa kami buat:

  • Pagi – Bank & SSM Putajaya*

 (*Info untuk enterprise company SAHAJA anda boleh update atau daftar di sini. Hanya ada satu kaunter sahaja). Tak ramai orang dan agak selesa di sini.

Kebetulan sewaktu nak update SSM kebetulan Menteri Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan datang untuk melawat pejabat di situ.  Siapa tak kenal? Ya, pada mulanya kami pun terpinga-pinga sapa lak yang  datang. Kebetulan ada orang cakap tu la Ayah Dafi.. Oh sekarang baru kenal hee..

YAB Dato’ Sri Ismail Sabri Bin Yaakob, Kami sempat berborak-borak dengan beliau apabila beliau menanyakan beberapa soalan pada kami. Dua kali beliau singgah di tempat kami :)


  •  Petang & Malam - Cetakan kupon dan brochure, pencarian hadiah-hadiah.

    Shop till drop memang sangat2 penat. Pastu stucked in jam about 2 hours and sampai rumah at 1.00 pagi. Memang tak larat dengan road block yang panjang.
Labelling and Goodie Bag
Gift and Freestyle Cupcake Deco
   
  • Lewat pagi - Membungkus 

    Sampai je di rumah stayed back till 5 a.m. just to wrap all the gifts and goodies.  But somehow, bila kita buat sesuatu kita tidak akan rasa burden if we do it sincerely.

    At that time we just hope that yang datang akan berpuas hati dari semua aspek. 

    Tunggu next article k Pre-Launch Day!


    TeamCC,

    A.M.A


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts