Thursday 7 July 2011

History Cupcake Courier and Why Everyone Should Have One?

Dear all,

Kami baru sahaja hantar invitation kepada press, hopefully mereka akan sudi untuk buat coverage untuk program yang bakal berlangsung Ahad ini.

Sejarah Cupcake Courier and mengapa ia telah direka? Entri ini khas kepada yang belum tahu lagi tentang produk ini. Cupcake Courier@ CC telah dicipta oleh Jennifer Gunn dan produk ini sedang dipatenkan (Tidak boleh diciplak).


Copy from Bnet.com


This is an excerpt from Madison Magazine Online - Australia - April 2008 - 14 Apr 2008,
Oprah anointed The Cupcake Courier one of the ten best innovative products of 2007 - and you know if Opes loves it, you will too.  It comes courtesy of Jennifer Gunn, a passionate baker and mother of two who needed a handy way to bake and take lots of cupcakes from her kitchen to her children's school, parties and functions.  The CC will keep sweet treats fresh for at least one week, holds 36 cupcakes and comes with three adjustable trays that can be removed and used as serving platters.  Available in yellow, blue, pink or green.
Secara ringkas, produk ini telah diperkatakan di dalam racangan Oprah, yang diilhamkan oleh seorang emak kepada dua orang anak di mana memerlukan beliau untuk membawa cupcakes dalam kuantiti yang banyak ke sekolah, parti dan majlis-majlis keraian. CC boleh meletakkan sehingga 36 cupcakes dalam satu masa yang didatangkan khas dengan 3 tray mudah alih selain boleh mengekalkan kesegaran cupcake anda. CC juga boleh digunakan sebagai pinggan hidang pada bahagian tapak.

Xcaye? Jom skodeng :) The-Gadgets-Home-List On Oprah

Selain itu juga produk ni telah feature dalam rancangan TV " Tonight Show with Jay Leno dan juga Good Morning America"

Klik link ini daripada pencipta bekas ini  Video Jennifer Gunn

Salam sayang untuk semua :)


TeamCC,
A.M.A

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts